viernes, 24 de octubre de 2014

1.EGUNEKO BURUHAUSTEAK


  Esan beharra daukat ikasgai honi hasiera ematean ez nuela ezer ulertzen. Dena zen berria niretzat eta danetarik pasatu zitzaidan burutik. Egia esan, pixka bat larrituta sentitu nintzen, informazio faltaren ondorioz. Hala ere, nahiko normala zela konturatu nintzen, nire gelakideak ere neure antzera ikusi nituelako
   Joku bezala, begiak itxi eta nire barrenean nituen ezagutzak atera nituen kanpora. Horretarako, bururatu zitzaizkidan lehenengo hitzak idatzi nituen paper baten:

http://cde.peru.com/ima/0/0/6/2/3/623088/611x458/rompecabezas.jpg-Teknologia
-Bakardadea
-Kontrol eza
-Informatika
-Ziurtasuna
-Ezjakintasuna
-Sormena/Imajinazioa
-Intzeguritatea
-Hezkuntza modernoa eta berrikuntza 

   Nahiz eta oraindik nahiko galduta egon, denboraren kontua besterik ez dela esan dezaket. Oraindik debora daukat nire burua ezagutzeko, arriskatzeko, ondo edo txarto egiteko...
   
Oso garrantzitsua iruditzen zait etorkizunari begira blog bat kontrolatzen jakitea. Historian zehar teknologiak hartu izan duen pisua aztertzea besterik ez dugu egin behar esandako horretaz konturatzeko.


No hay comentarios:

Publicar un comentario