jueves, 13 de noviembre de 2014

TEORIA SAIOKO TALDE LANA


         Gaurko teoria saioan Mireiak, Mariak, Leirek eta nik aurkezpen bat egin behar izan dugu. Horretarako, bi testu landu behar izan ditugu. Testu hauek, gai orokor baten inguruan oinarritzen dira, hau da, "Informazioaren gizartea vs ezagutzaren gizartea". Aipatutako irakurgaiak hauek izan dira:
  1. "La sociedad de la información, las tecnologías y la educación".
  2. "Algunas reflexiones sobre las tecnologías digitales y su impacto social y educativo".
   Behin irakurrita, laburpen bat egin behar izan dugu. Horrez gain, testua hobeto ulertzeko eta laburtzeko nota batzuk hartu behar izan ditugu guztion artean. Hartutako datu horiek hauek dira:

LA SOCIEDAD DE LA INFORMACION, LAS TECNOLOGIAS Y LA EDUCACION:

         Gaur egun teknologia digitalak izugarrizko garrantzia edukitzen ari du gure baitan.
         Globalizazioak gizarteen arteko hurbilketa gauzatzen duen prosezua da.
         Teknologia digitala aldaketa handiak izaten ari ditu denbora laburrean.
         Teknologiaren aurrean formakuntza ezinbestekoa bihurtu da analfabetatze digitalean ez jausteko.
         Irakaskuntzak teknologia digitalen gizarte honetara moldatzeko beharra dauka.

ALGUNAS REFLEXIONES SOBRE LAS TECNOLOGIAS DIGITALES  Y SU IMPACTO SOCIAL Y EDUCATIVO:
  •      Gaur egun, “IKT-ak hezkuntzan” gaiak garrantzi handia hartu duela gizartean hobekuntza ekartzen duelako asko eztabaidatzen dute.
  •          Herri garatuek IKT-en erabilea bultzatzen dute (informaziorako eta komunikaziorako bidea erraztuz) merkatu berriak bilatzeko eta mundu mailan zabaltzeko (globalizazioa).
  •          Teknologiak sartzea irakasleek eskatzeagatik izan behar da eta ez inposaketa bat. Aldaketa positiboak ikasleen irizpideak bakarrik berma ditzake.
  •          IKT-ak hezkuntzan sartu nahi dira gaur egungo gizarteko errealitateari aurre egiteko eta moldatzeko, informazioaren gizartean bizi baikara.
  •    Garrantzitsuena ez da nabigatzen jakitea, erabilpen egoki bat  ematen jakitea baizik, hezkuntzari begira.
  •          XX.mendean negatibotzat hartzen bazen ere, gaur egin, autore batzuen arabera, teknologiak eraldaketa faktoreak dira, etorkizunera begira.
  •          Teknologiak  aurrera egiten badu, gizartea aurrera doa, bi termino hauek lotuta baitoaz. 
  •          Teknologia berri bakoitzen sarrera berriak ezinbestean kultura ekologia gizartean aldatzen du.
  •          Teknologia berri bakoitzean, gizarteko sektore batzuentzat onurak datoz eta berriz beste sektore batzuei txarto datorkizkie berrikuntzak.
  •          Teknologiak, burua erabiltzen egiten gaitu, gure gorputza modu batzutara erabiltzen egiten gaitu eta hainbat zentzumen garatzen egiten digu.
  •          Aldaketa teknologikoak dakarren eraginak atzeraezinak izan daitezke batzutan.
  •          Aldaketa teknologikoen impakttua gizartean, ekonomian eta kulturan, ez da benetako abantailen emaitza, baizik eta marketin kanpaina handienenak, sistema teknologiko beraren parte baitira.
  •         Hezkuntza-berrikuntza ekimen multzo bat da, zeinek preofesionalak bultzatzen dituen gauzak egiteko modu berri batera pentsatzera.

   Datu hauek lagungarriak dira testuak hobeto ulertzeko. Azkenik, hitz batzuk eta galdera batzuk aukeratu ditugu garrantzitsuak direla iruditu zaigulako. Aukeratutako hitz nagusi teta galdera horiek hauek dira:
  1. Teknologia digitala
  2.   Internet
  3.   Globalizazioa
  4.    Analfabetatze digitala
  5.    Formakuntza               
  6.   Teknologia
  7.  Abantailak
  8.  Berrikuntza
  9.  Globalizazioa
  10. Errealitatea
  • Teknologiaren adaptazio azkarrak zeintzuk arazo ekartzen ditu eskolara?
  • Zer da ikasleek IKT-en inguruan ikasi beharko luketeena?
  •  Zer da Hezkuntza-berrikuntza? Eman definizio bat.
  • Zergaitik herri garatuek bultzatzen dute IKT-en erabilera?


 
  

No hay comentarios:

Publicar un comentario